Συμβόλαια Υποστήριξης

 

Παρέχουμε Συμβόλαια Τεχνικής Υποστήριξης τα οποία προσαρμόζονται σύμφωνα με το μέγεθος, την πολυπλοκότητα του δικτύου σας και τις ανάγκες σας.

Η υποστήριξη πραγματοποιείται με τους εξής τρόπους:

Τηλεφωνικά: Αποτελεί τον ταχύτερο τρόπο επίλυσης μικροπροβλημάτων και έχει άμεση ανταπόκριση.

Απομακρυσμένη Υποστήριξη (Remote support): Με την χρήση τεχνολογιών απομακρυσμένης πρόσβασης επιλύουμε τα περισσότερα προβλήματα χωρίς την φυσική παρουσία τεχνικού στον χώρο σας και σε ελάχιστο χρόνο.

On-site: Σε περίπτωση που δεν επιλυθούν τα προβλήματα με τους παραπάνω τρόπους τότε πραγματοποιείται επίσκεψη του τεχνικού στο χώρο σας.

Συμβόλαιο Υποστήριξης με προαγορά ωρών

Το συμβόλαιο αυτό σας δίνει την δυνατότητα να επιλέξετε και να αγοράσετε ώρες που αφορούν επίσκεψη του τεχνικού στον χώρο σας ή εξ’ αποστάσεως βοήθειας. Ανάλογα με τις ώρες που προαγοράζετε διαμορφώνεται και η τιμή ανά ώρα.

Το Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης σας παρέχει:

  • Άμεση ανταπόκριση τεχνικού εντός 24 ωρών
  • Τεχνική κάλυψη εκτός του ωραρίου λειτουργίας και τα Σαββατοκύριακα (με επιλογή αντίστοιχου συμβολαίου)
  • Άμεση απομακρυσμένη υποστήριξη (Remote Support)
  • Επιπλέον εκπτώσεις.

Σε κάθε νέο συμβόλαιο υποστήριξης, τεχνικός έρχεται ΔΩΡΕΑΝ στον χώρο σας για έλεγχο και καταγραφή των συστημάτων και του δικτύου της εταιρείας σας που θα περιλαμβάνεται στο συμβόλαιο. Σε περίπτωση μη αποδοχής της πρότασης μας δεν έχετε καμία οικονομική υποχρέωση για τον παραπάνω έλεγχο.

Για να μάθετε περισσότερα επικοινωνήστε μαζί μας.